vrijdag 6 mei 2011

Bangkok. Dag 2

Ik had veel gehoord van me zus die zelf in Thailand was geweest. En die vond het echt een aanrader dus vanuit Istanbul naar Bangkok. Dus met Turkish Airlines TK68 van Istanbul Ataturk naar suvarnabhumi airport in bangkok. Ik vloog om 23.45 turkse tijd en kwam aan 13.15 thaise tijd aan. Ik heb het I Residence Hotel Sathorn geboekt voor 1 nacht betaal ik maar 20 euro, echt super goedkoop! Ik verblijf dus in het businesscentrum van Bangkok. Als ik het uit het raam kijk zie ik enorm veel tuktuks. Ik zat dichtbij het Lumphini Park echt een super mooi park heb daar echt even genoten van het mooie weer. Ook zat ik dichtbij het Markt Pratunam. Daar kan je echt super winkelen. Toen ik weer terug liep naar het hotel. Heb ik een tuktuk aangehouden om mij naar de damoen saduk te brengen. Dat zijn markten over het water heel leuk! verder heb ik nog een boottocht gemaakt over de phraya en klongs. Wat een mooie stad! vermoeid in  de tuktuk weer terug naar het hotel gegaan. En alvast mn reisje voor morgen bedenken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten