vrijdag 6 mei 2011

Singapore. Dag 3

 Voor 394,08 euro kon ik naar singapore met Myanmar Airways International 8M 335. Ik vloog om 11.45 en kwam om 15.00 aan in Singapore. Ik boekte een super hotel het nirwana resort hotel & villas voor 80 euro per nacht, echt een super hotel. Na de hele dag genoten te hebben ging ik naar bed en me voorbereiden op de volgende dag. Goodmorning Singapore! met een taxi reed ik door orchard road wat lichtjes en heel veel mensen. Wat me wel opviel is dat Singapore een erg schone stad is. Daarna ging ik door naar China town. Wat is dat groot leek net of ik zelf in China was beland maar wel heel gezellig en leuk om een x te zien. na uren daar door gewandelt te hebben. Toen ging ik richting sentosa island lekker genieten! van witte stranden en blauwe zee en palm boompjes. Daar heb ik heerlijk een paar uurtjes in de zon gelegen want die witte kleur moest echt weg. In de avond was ik weer in het hotel spullentjes gepakt en een nieuwe reis naar..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten