vrijdag 4 februari 2011

Tanzania/ zanzibar dag 5

Heb erg genoten van Egypte en nu onderweg naar luchthaven van Caïro. Het leek me leuk om naar Tanzania te gaan. Dus heb een ticket gekocht richting Kilimanjaro voor 259,00 euro ik vlieg met Ethiopian airline et453, heb een tussenlanding in Addis Abeba et813. Ik vertrek om 02.50 en kom aan in Kilimanjaro 14.40. Ideaal, om daar te landen, het is de hoogste berg van Afrika 5895 meter. Het is een vrijstaand bergmassief van 60 bij 80 kilometer, het is de hoogste vrijstaande berg ter wereld. ik had een pakket geboekt om eerst de berg te beklimmen en zo door kon reizen naar Zanzibar.
 Na de berg te hebben bekeken en beklommen , wou ik even bij komen van de reis, dus nam ik even rust in mijn hotelkamer  Osy Grand Hotel.
Na lange tijd reizen kwam ik eindelijk aan op zanzibar. Het eiland ligt aan de oostkust van Afrika en dat hoort nog bij het land Tazania. Wat een mooi eiland witte stranden en de Indische Oceaan. Je kan hier heel goed snorkelen. Ik heb heerlijk genoten van de zon en het mooie eiland, lekker tot rust gekomen. Nu ga ik weer richting Nederland met Etiopian air voor 441,00 euro et824 ik vertrek om 03.45 en kom aan om 07.00 is Addis Abeba, mijn vlucht vanuit Addis Abeba et700 vertrekt om 09.30 naar Rome, ik kom 14.55 aan in Rome en vertrek dan eindelijk naar Nederland om 17.35 az132. Hello Holland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten